zaterdag 13 juli 2013

Art Journal - urban intervention

Mijn Art Journal wordt dikker en dikker...Ik heb weer een nieuwe pagina gemaakt! In Marit's Zomerkamp zat ook de opdracht om iets met Urban Intervention te doen. Je kan hierbij denken aan het little people project maar bijvoorbeeld ook aan wild breienHier kan je nog meer voorbeelden van urban intervention bekijken.
Eerst heb ik mijn pagina voorzien van de nodige verf...
En nog een beetje meer verf en stencils
En om bij het thema te blijven heb ik er een foto van een bebreide boom opgeplakt met wat verklarende tekst eromheen.
Deze boom (en een aantal andere bomen) was vorig jaar te bewonderen bij de ingang van de quiltkampioenschappen in de Koningshof in Veldhoven.  Het was een eerbetoon aan vriendin en medequiltster van onze groep die kort voor de tentoonstelling overleden was.



Geen opmerkingen: