woensdag 7 mei 2014

Haken enzo

Het is alweer eventjes geleden dat ik tijd had om te bloggen. Dat krijg je als er een kind verhuisd moet worden en een studentenkamer leeg gemaakt. Onze garage staat nu weer vol! Heel gezellig dat hij ook weer een weekje thuis was voordat hij naar het buitenland vertrok voor z'n bachelorstage. Voorlopig staan z'n spullen nog wel hier thuis....

Mijn haakwerk ligt op schema....alleen de foto's hier nog niet...

Dit was mijn week 14, een tweede Catherine Wheel:







( Ik ben ook gevallen voor de meehaakdeken van Jolanda en Tertia. Op hun blogs en op de heel actieve facebookpagina worden elke week op vrijdag de nieuwe patronen geplaatst. Het is een Nederlandse vertaling van de Engelstalige deken die je hier vindt: as-we-go stripey blanket. )


1 opmerking:

Anoniem zei

Tja Maya zo gaat het met studerende kinderen. Gelukkig en fijn dat hij z'n spullen bij jullie kan laten en lekker op stage gaat. Kan me voorstellen dat je dan weinig tijd hebt voor je eigen hobby's.
Fijn weekend, groetjes, Lenny