vrijdag 11 november 2016

klein overzicht...

Waar ik zoal mee bezig ben de laatste tijd...

Nou, nog meer kleding maken dus...
Dit is nogmaals het shirt uit de Ottobre 5 van 2016, nu gemaakt in dikke jogging stof... heerlijk warm!
En een shirt uit een oude My Image... zal zo eens opzoeken welk nummer... Bij dit model viel ik voor de verdraaide kol...
En op dit moment ligt deze broek bij de naaimachine... even worstelen met de rits... lang geleden dat ik een lange broek met gulpsluiting heb gemaakt...
En 's avonds zit ik lekker te haken, heerlijk dat de deken al lang genoeg is om over m'n benen te leggen! Ik loop trouwens grandioos achter, ben nu pas bij week 23... en de eindrand van week 39 staat al online...
Patroon meehaakdeken: https://www.facebook.com/groups/879957458725672/

Geen opmerkingen: